آغاز معاملات صندوقهای ETF اتریوم از امروز.

 معاملات صندوقهای ETF اتریوم از امروز (2 اکتبر 2023 )آغاز شد.

جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ، فهرست کامل 9 ETF فیوچر اتریوم را که قرار است تأییدیه سریع SEC را برای راه اندازی در روز دوشنبه، امروز، دریافت کنند را فاش کرده است. او گفت:  معاملات صندوقهای ETF اتریوم از امروز (2 اکتبر 2023 )آغاز میشود.

جیمز سیفارت، در جدیدترین صحبت‌های خود اعلام کرد معاملات ۹ صندوق ETF فیوچرز اتریوم از امروز، ۲ اکتبر آغاز می‌شود و مدعی شد امروز بازار، «روز دیوانه‌کننده‌ای» را تجربه خواهد کرد.

طبق گفته‌های سیفارت، این ETFهای فیوچرز اتریوم توسط شرکت‌های ون‌اِک، بیت‌وایز، پروشِرز، ول شِرز، هشدکس و ولکری ارائه ‌شده‌اند.

شرکت‌های متعددی که منتظر تایید برای ETF بیت کوین هستند نیز وارد مسابقه ETF بیت کوین شده‌اند. طبق گزارش Cointelegraph، شرکت مدیریت دارایی Invesco نیز در حال بررسی امکان معرفی Invesco Galaxy Ethereum ETF است.

Bitwise، BlackRock، Invesco و Valkyrie هنوز در انتظار تایید برنامه های ETF بیتکوین خود توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) هستند، که در بحبوحه تعطیلی دولت ایالات متحده تصمیم گیری را به تاخیر انداخته است .

علاوه بر این، نتیجه دعوای Grayscale، که از تبدیل Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) به ETF بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند. ممکن است بر زمانی که SEC تصمیمی در مورد تأیید برنامه‌های ETF بیت کوین می‌گیرد تأثیر بگذارد. در 29 آگوست، یک دادگاه ایالات متحده با رد اعتراضات آژانس، مسیر را برای تایید ETF بیت کوین هموار کرد .