ارز دیجیتال MULTI به لیست ارزهای کوینینو اضافه شد.

 

با ارز دیجیتال  MULTI  آشنا شوید.

 

Multichain (MULTI)، که پیشتر به عنوان Anyswap شناخته می شد، ادعا می کند که مسیریاب نهایی برای وب 3 است و خود را به عنوان زیرساخت توسعه یافته برای تعاملات متقابل زنجیره ای دلخواه قرار داده است .

همانطور که در اسناد رسمی این کوین ادعا شده است، Multichain راه حل هایی را ارائه می دهد که تقریباً همه بلاک چین ها را قادر می سازد به هم متصل شوند – صرف نظر از اینکه زنجیره های EVM (به عنوان مثال، آولانچ )، زنجیره های لایه 2 متصل به اتریوم (مانند Polygon )، شبکه های Parachains مانند Moonbeam در Polkadot و غیره هستند.

Multichain یک نام برجسته در فضای زنجیره متقابل است، با یک شبکه به سرعت در حال رشد از 26 زنجیره، با مجموع ارزش قفل شده (TVL) بیش از 10.45 میلیارد دلار و حجم ثابت روزانه بیش از 100 میلیون دلار می رسد. با این حال، شروع بازار نزولی و اخبار اخیر در مورد غیرقابل تماس بودن مدیرعامل Multichain شاهد کاهش TVL به 1.38 میلیارد دلار بود.

میزان  MULTI کوین در حال گردش در بازار کریپتو

بر اساس مستندات موجود در وایت پیپر  MULTI، میزان موجودی نهایی کوین MULTI به میزان 100 میلیون کوین است. و میزان کوین در گردش این کوین برابر با  14,541,094 که برابر با مقداری در حدود 15% از کل دارایی  MULTI موجود میباشد.

ایمنی این زنجیره به چه ترتیب است؟

MULTI یک توکن  ERC-20  بر روی شبکه اتریوم است که بر اساس مکانیسم اجماع اثبات سهام ایمن سازی میشود.