افزایش فعالیت انباشت نهنگهای آربیتروم علیرغم کاهش 3 درصدی ARB.

قیمت آربتروم در زمان نگارش این متن 0.8702 دلار با ارزش بازار بیش از 1.1 میلیارد دلار میباشد

امروز: 19 شهریور 1402

آیا نهنگها در حال بهره مندی از شرایط کاهش قیمتها در بازار هستند؟

علیرغم کاهش 3 درصدی آربیتروم ARB، یک نهنگ در طی یک هفته گذشته همچنان در حال انباشت ARB است. در طی 24 ساعت گذشته احساسات در بازار آربیتروم صعودی بوده اما بر اساس داده های تکنیکال بازار همچنان نزولی دیده میشود.

مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال، Arbitrum [ARB] نیز با حرکت کاهشی، شاهد خشم خرس‌ها بود. در واقع، این توکن در 10 سپتامبر دستخوش اصلاح قیمت دیگری شد چرا که ارزش آن بیش از 3 درصد کاهش یافت. در حالی که قیمت ARB کاهشی بود، نهنگ ها ممکن است از این فرصت برای افزایش دارایی خود استفاده کرده باشند. اگرچه اعتماد نهنگ ها به ARB بالا به نظر می رسید، سرمایه گذاران ممکن است برای بهره مندی از سود بیشتر همچنان در انتظار بمانند.

نهنگ ها در حال خرید آربیتروم هستند

داده‌های CoinMarketCap نشان داد که قیمت ARB به طور ناگهانی در 10 سپتامبر کاهشی شد و ارزش آن بیش از 3 درصد در 24 ساعت گذشته کاهش داشت. داده های Lookonchain نشان می دهد که در حالی که قیمت Arbitrum در تلاش برای رشد به سمت بالا است، یک نهنگ به مدت یک هفته به خرید این توکن ادامه میدهد. به طور دقیق، یک نهنگ 2000 ETH به ارزش بیش از 3.27 میلیون دلار برای خرید 3.64 میلیون ARB با قیمت متوسط 0.9 دلار از 3 سپتامبر 2023 هزینه کرده است.

در ماه گذشته، یک نهنگ 800 ETH، که معادل 1.47 میلیون دلار بود، برای خرید 1.27 میلیون ARB هزینه کرد.

این حرکت به وضوح نشان داد که این نهنگ امید زیادی به ARB دارد. نگاهی به داده‌های Santiment نشان داد که نه تنها یک نفر، بلکه چندین نفر از این فرصت برای جمع‌آوری بیشتر استفاده می‌کنند.

تعداد تراکنش‌های نهنگ‌ها در طول هفته بسیار بالا بود که نشان‌دهنده روند انباشت آنها بود. از آنجا که تعداد کل دارندگان توکن  ARB افزایش یافت حاکی از آن است که نه تنها نهنگ‌ها، بلکه به طور کل سرمایه‌گذاران در حال ذخیره ARB بودند.