روز گذشته در حدود 4.5 میلیارد دلار معاملات آپشن بیت کوین و اتریوم منقضی شد.


بازارمعاملات آپشن کریپتو روز گذشته با یک رویداد بزرگ مواجه شد که می توانست منجر به افزایش نوسانات و تغییر قیمت رمز ارزهای اصلی مانند بیت کوین و اتریوم شود. انقضای 4.5 میلیارد دلار معاملات آپشن بیتکوین و اتریوم.

طبق داده‌های Deribit، قراردادهای اختیار معامله (آپشن) به ارزش بیش از 4.5 میلیارد دلار در بیت‌کوین و اتریوم در ساعت 8:00 UTC روز جمعه 27 اکتبر به پایان رسید.

این اتفاق می تواند منجر به افزایش حجم معاملات و نوسانات در حول و حوش زمان انقضا شود چرا که فعالان بازار نسبت به اعمال یا عدم اعمال موقعیت های گزینه های بزرگ واکنش نشان می دهند.

CoinDesk گزارش داد که علاقه آزاد فعلی به قراردادهای آپشن به 20.64 دلار افزایش یافته است که به طور قابل توجهی بیشتر از نوامبر 2021 است که BTC حدود 66000 دلار بود.

انقضای قراردادهای آپشن پس از یک دوره حرکت مثبت قیمت برای ارزهای دیجیتال برتر رخ می دهد.

بیت کوین در هفته های اخیر از حدود 26000 دلار به بیش از 37000 دلار افزایش یافت که این فعالیت های بازار منجر به افزایش معاملات گآپشن شد.

معامله گران و سرمایه گذاران از نزدیک تاثیر انقضای قراردادهای آپشن را مشاهده خواهند کرد.

قراردادهای 4.5 میلیارد دلاری که منقضی شدند نشان دهنده مقیاس بازار معاملات آپشن رمزنگاری امروزی است و این که چگونه می تواند باعث افزایش قیمت و نوسان در دارایی های اساسی شود.

 

منبع