با کوینینو اپ آشنا شوید.

معرفی اپلیکیشن کاربردی صرافی کوینینو

اپلیکیشن کوینینو در سال 1401 با تلاش تیمی جوان و خلاق فعالیت خود را آغاز کرد تا به عنوان در دسترس ترین فیچر این صرافی، سریع، آسان و امن در دسترس کاربران قرار بگیرد.

این اپلیکیشن با برخورداری از فیچرهای کاربردی معاملاتی مورد نیاز کاربران، از جمله؛ بخش خرید و فروش سریع، بخش معاملات پیشرفته و بخش سرمایه گذاری به یکی از بازوهای توانمند کوینینو تبدیل شده است. در حال حاضر 300 ارز دیجیتال در  اپلیکیشن کوینینو در دسترس کاربران قرار دارد.

دانلود از …

 

این اپلیکیشن در سیستم عامل اندروید قابل نصب است. و دانلود آن از طریق وب سایت رسمی صرافی کوینینو، پلتفرم‌های بازار، مایکت  و به روز ترین نسخه آن در گوگل‌پلی امکان‌پذیر است. قابل ذکر است که به زودی برای کاربران  IOS امکان دسترسی به کوینینو اپ امکانپذیر خواهد بود.

 

مزایای منحصر به فرد:


اپلیکیشن کوینینو دارای تایید 2 مرحله ای یا 2FA مثل پیامک، ایمیل و google authenticator است. بدین صورت حساب کاربری کاربران محافظت شده و ایمن است.

«واریز و برداشت سریع» یکی از خدمات اپلیکیشن کوینینو است که با این قابلیت کاربران می‌توانند در هر ساعت و لحظه از شبانه روز واریز، معامله و در صورت نیاز فورا برداشت وجه خود را ثبت کنند.

علاوه بر این، «خرید و فروش سریع تمامی ارزها» نیز یکی دیگر از خدمات کوینینو است که  مناسب کاربرانی است که چندان حرفه ای نیستند و با استفاده از این گزینه می‌توانند رمز ارز مورد نظر خود را در لحظه خریداری کرده و یا بفروشند. تنها کافیست مقدار آن رمزارز را مشخص کرده و در لحظه عملیات خرید یا فروش را انجام دهند.

برای کاربران حرفه‌ای نیز اپلیکیشن کوینینو خدمت «معاملات پیشرفته OCO, و Stop-Limit» را ارائه می‌دهد که در این روش معامله گران می‌توانند معاملات پیشرفته خود را با ایجاد حد سود و ضرر برای به حداقل رساندن امکان ضرر و زیان  انجام دهند.

 

چطور ثبت نام کنیم:


مراحل ثبت نام و احراز هویت در این اپلیکیشن همانند تمامی مراحل افتتاح حساب کاربری در نسخه تحت وب است. برای افتتاح حساب پس از نصب اپ بر روی تلفن همراه هوشمند خود باید شماره تلفن همراه و یا آدرس ایمیل و مشخصات فردی کاربر وارد شود. پس از ثبت پنام اولیه اتصال حساب بانکی لازم است و سپس برای احراز هویت نیاز به ارسال تصویر کارت ملی و در ادامه ارسال تعهد نامه و تکمیل احراز هویت تصویری است.

لازم به ذکر است بر طبق قوانین وضع شده، مدت زمان لازم برای انجام احراز هویت و تایید حساب کاربری کاربران 72 ساعت میباشد.

 

کوینینو، بهبود تجربه ارز دیجیتال