تحلیل بیتکوین در 24 ساعت گذشته

امروز: یکشنبه 12 شهریور 1402


در 24 ساعت گذشته و در آخرین روز پایانی هفته حجم معاملات بازار ارزهای دیجیتال در حدود 50 درصد افت داشت. این افت نسبتا شدید باعث سکون در بازار ارزهای دیجیتال شد. پس از اعلام پیروزی  Grayscale ETF در دادگاه علیه سازمان بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا  SEC. بازار جان دوباره ای گرفت و قیمت بیتکوین تا 27 هزار و 400 دلار رشد کرد. نگاه خوشبینانه به موافقت  SEC با صندوقهای آتی بیتکوین خبر خوبی برای مارکت بود. اما مجدد در روز پنجشنبه SEC اعلام کرد که بررسی پرونده های  ETF را به تعویق می اندازد و هیجان مثبت معامله گران بازار ارزهای دیجیتال را به ترس و دودلی تبدیل کرد و باعث افت مجدد بیتکوین به کانال 25 هزار دلاری شد.

ااکنون بیتکوین بر روی حمایت 25800 دلار قرار دارد. این قیمت در 4 ماه اخیر بسیار قیمت حساسی برای معامله گران محسوب میشود و بارها کندل ماهانه بالای آن بسته شده. سرمایه گذاران همچنان به این ناحیه حساس هستند و امیدوار به بازگشت از این ناحیه قیمتی هستند.

در حال حاضر همچنان کشمکش بین خریداران و فروشندگان بازار باعث رنج مجدد بازار است. با توجه به نقطه حمایتی که در بالا به آن اشاره کردیم باید منتظر تحولات بازار در هفته پیش رو بود.