در صورت تثبیت قیمت بیتکوین بالای 26 هزار و 500 چه ارزهایی رشد خواهند داشت؟

بیت کوین در چند روز گذشته نزدیک به رقم 26000 دلار معامله شده است که نشان از کشمکش بین گاوها و خرس ها دارد. میانگین های متحرک نزولی نشان دهنده برتری خرس ها است، اما واگرایی مثبت در شاخص قدرت نسبی نشان می دهد که فشار فروش در حال کاهش است.

 

ارزهایی که در این هفته باید زیر نظر داشته باشیم.

 

با این اوصاف در صورت تثبیت قیمت بالای 26 هزار و 500 دلار ارزهای زیر امکان رشد خوبی خواهند داشت.

 

تجزیه و تحلیل قیمت تن کوین  TON

Toncoin (TON) به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (1.69 دلار) بازگشته است. در یک روند صعودی، اصلاح متحرک متحرک نمایی 20 روزه معمولاً فرصت ورود کم خطری را ارائه می دهد.

متحرک نمایی 20 روزه احتمالا به عنوان یک پشتیبان قوی عمل می کند. اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه عقب نشینی کند، نشان می دهد که احساسات مثبت شده و معامله گران در حال خرید با کاهش هستند. جفت TON/USDT می تواند ابتدا تا 1.89 دلار افزایش یابد و پس از آن به 2.07 دلار صعود کند.

بر اساس نمودار 4 ساعته، اگر حمایت 1.72 دلار شکست بخورد، TON می تواند به 1.66 دلار سقوط کند و بعداً به حمایت قوی در 1.53 دلار سقوط کند. برعکس، اگر گاوها قیمت را بالاتر از میانگین های متحرک پیش ببرند، شروع یک بهبود قوی تر به 1.90 دلار و متعاقباً به 2 دلار را نشان می دهد.

تجزیه و تحلیل قیمت استلار XLM

در استلار خریداران در تلاش برای بازپس گیری بازار هستند.

جفت XLM/USDT در 4 سپتامبر بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.12 دلار) شکست و گاوها تلاش خرس ها برای کاهش قیمت را در 5 و 6 سپتامبر خنثی کردند. این نشان می دهد که گاوها در تلاش هستند تا EMA 20 روزه را به پشتیبانی تبدیل کنید.

قیمت به SMA 50 روزه (0.13 دلار) رسیده است که به عنوان یک مانع عمل می کند.اگر قیمت به بالای SMA 50 روزه برسد، XLM می تواند تا 0.15 دلار و بعداً به 0.17 دلار افزایش یابد.

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر متحرک نمایی 20 روزه سقوط کند، این دیدگاه صعودی در کوتاه مدت باطل می شود.

تحلیل قیمت مونرو XMR

مونرو حمایت خط روند صعودی را در چند روز گذشته حفظ کرده است که نشان دهنده خرید در سطوح پایین تر است. قیمت به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (143 دلار) رسید که سطح مهمی است که باید مراقب آن بود.

در نمودار چهار ساعته شکل گیری یک الگوی مثلث متقارن را نشان می دهد. میانگین‌های متحرک صاف و RSI نزدیک به نقطه میانی، برتری واضحی برای گاوها و خرس‌ها ایجاد نمی‌کنند.

تحلیل قیمت میکر MKR

 

MKR بین میانگین های متحرک گیر کرده است که نشان دهنده عدم تصمیم گیری در بین گاوها و خرس ها است. یک نکته مثبت کوچکی که به نفع گاوها است این است که قیمت بالاتر از خط روند نزولی معامله میشود.

میانگین متحرک نمایی 20 روزه به تدریج به سمت بالا حرکت می کند، اما RSI نزدیک به نقطه میانی نشان دهنده فقدان حرکت صعودی است. خریداران باید قیمت را به بالاتر از SMA 50 روزه (1157 دلار) برانند تا نشان دهنده شروع حرکت صعودی به 1227 دلار باشند.

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت برای مدتی بین 1083 تا 1170 دلار در نوسان بوده است. میانگین متحرک صاف و RSI در منطقه منفی نشان دهنده یک مزیت جزئی برای فروشندگان است.

منبع