Loom_Mainnet_Diagram_mid.jpg

شبکه ارز دیجیتال :LOOM

هدف از توسعه  LOOM چه بود؟

مدت زمان اجرای تراکنش های مالی و یا همان مقیاس پذیری شبکه‌ یکی از معضلاتی است که در بیشتر پروژه های رمز ارزی به چشم میخورد. زمان انجام تراکنشها میتواند از چند ثانیه تا چندین دقیقه به طول بیانجامد. ارز دیجیتال LOOM به هدف رفع این مشکل و ارتقای سرعت در انجام تراکنشها یک راهکار مقیاس پذیری لایه دوم بر روی شبکه اتریوم طراحی کرده که متکی بر تغییر در پروتکل پایه اتریوم نیست بلکه ساختاری بر روی اتریوم می‌سازد که به شما کمک میکنند تراکنش‌های کوچکتر را از بلاک چین اصلی بردارید تا به سرعت انجام آن تراکنش بیافزاید.  در واقع ارز دیجیتال  LOOM به عنوان پلی بین اتریوم و سایر بلاک چین‌ها عمل می‌کند و به بازی‌ها و سایر برنامه‌ها این قابلیت را می‌دهد که سرعت تراکنش‌های بالاتری نسبت به شبکه اتریوم داشته باشند. آیا ارز دیجیتال  LOOM برای سرمایه گذاری مناسب است؟

رشد  LOOM !

اگرچه قیمت این ارز در سال ۲۰۱۹ با نوسانات زیادی همراه بود، اما این ارز دیجیتال در حال حاضر سودهای بسیار جذابی به دارندگان خود می‌دهد و به نظر میرسد برنامه‌های بیشتری برای آینده خود داشته باشد.

بدین ترتیب می‌توان به تبدیل Loom به یک دارایی چندزنجیره در تعدادی از بلاک چین‌های محبوب مانند Binance Chain اشاره کرد. این پروژه همچنین تلاش می‌کند فراتر از دنیای بازی و در مواردی مانند اقتصاد غیرمتمرکز، برنامه‌های دولتی و سازمانی توسعه یابد و کاربری‌های بیشتری به توکن و پلتفرم خود بیفزاید.

اگر ارز LOOM در اختیار دارید شما توانایی تعامل با API های توسعه یافته توسط اشخاص ثالث که در زنجیره نیستند را دارید. ارز دیجیتال Loom Network تلاش می کند تا بدون نیاز به جابجایی در زبان برنامه نویسی به توسعه دهندگان قراردادهای هوشمند این امکان را بدهد تا برنامه های کاربردی ایجاد کنند.

تاریخچه لوم نتورک (LOOM)

لوم نتورک در سال 2017 فعالیت خود را آغاز کرد و Matthew Campbell، طراحی اولیه آن را انجام داد. همچنین Matthew Campbell در حال حاضر به عنوان مدیرعامل لوم نتورک مشغول فعالیت است. تیم شبکه لوم شامل 50 نفر از نخبگان دانشگاهی است که برای پیشبرد اهداف لوم نتورک تلاش می کنند. البته این تیم توسعه‌از افرادی قوی و باتجربه تشکیل شده است و کمک موثری در پیشبرد اهداف این شبکه می کند. اما باید در نظر داشت که LOOM برای زنده ماندن در رسانه های اجتماعی  و فعالیت در عرصه بازی های آنلاین، به فاکتورهای بیشتری نیاز دارد.

 ارز دیجیتال  LOOM در یک نگاه

هدف توسعه : مولتی چین کردن پلتفرم (قابلیت مبادلات بین بلاکچینی)

تاریخ شروع فعالیت : ژانویه 2018

 کشـور مبداء : آمریکا

 پروتکل بلاکچین : در بستر بلاکچین اتریوم ERC-20

الگوریتم اجمـاع : اثبات سهام DPOS Proof of Stake

نوع بلاکچین : نسل دوم

 زمان تراکنش : کمتر از یک ثانیه

 تعداد تراکنش در هر ثانیه :  3000 تراکنش در ثانیه با هزینه‌های معامله بسیار پایین یا حتی صفر

 مقیاس پذیری : درجه متوسط

لازم به ذکر است که این ارز  قابلیت استخراج ندارد. اما به عنوان توکن شبکه قابلیت استیکینگ دارد.