صرافی Coinbase تاییدیه نظارتی معاملات آتی دریافت میکند

صرافی ارز دیجیتال Coinbase برای فعال کردن معاملات آتی خرد، تأییدیه نظارتی دریافت می کند.

صرافی بین المللی کوین بیس برای ارائه خدمات معاملات آتی خرد برای کاربران غیر آمریکایی واجد شرایط خود در سراسر دنیا از اداره پولی برمودا (BMA) تاییدیه دریافت کرده است.

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس به عنوان یکی از قابل اعتمادترین و ایمن‌ترین نام در حوزه ارزهای دیجیتال، با عملکردی شفاف، با استفاده از استانداردهای نظارتی قوی، انطباق با استانداردهای BMA را برآورده خواهد کرد.

پلتفرم Coinbase Advanced، یک پلتفرم قدرتمند معاملات خرد، در هفته‌های آتی با گسترش دسترسی به مشتقات تنظیم‌شده برای مشتریان خود در سراسر دنیا، معاملات آتی خود را آغاز خواهد کرد.

صرافی کوین بیس در طلاعیه ای اعلام کرد که در ماه می سال 2023، راه‌اندازی صرافی بین‌المللی کوین‌بیس را رسما اعلام کرده است. این صرافی یک صرافی جدید غیرآمریکایی، همراه با مجوز کلاس F از مرجع پولی برمودا (BMA) است تا به مؤسسات غیرآمریکایی اجازه دهد معاملات آتی دائمی در آن انجام دهند.

در این اطلاعیه آمده است: “امروز، ما مشتاقیم اعلام کنیم که صرافی بین‌المللی کوین بیس تأییدیه نظارتی اضافی را از BMA دریافت کرده است تا معاملات آتی دائمی را به مشتریان خرد غیر آمریکایی خود ارائه دهیم. در هفته‌های آینده، ما به مشتریان واجد شرایط دسترسی به قراردادهای آتی دائمی تنظیم‌شده در Coinbase Advanced را آغاز خواهیم کرد.”