هفته ای که گذشت: تحلیل اتریوم  ETH، تون TON، بیتکوین کش BCH و متیک MATIC.

امروز یکشنبه 12 شهریور 1402

در هفته ای که گذشت اتریوم 0.4% افت را تجربه کرد و اکنون در قیمت 1,637 دلار در حال معامله است. به غیر از ارز دیجیتال TON تقریبا تمامی ارزهای دیجیتال اکنون در رنج قیمتی هفته گذشته خود قرار دارند.

قیمت اتریوم


ارز Toncoin (TON) با 22 درصد افزایش 1.75 دلار معامله شد و بیت کوین کش (BCH) با 8.6 درصد افزایش به 206.87 دلار رسید. حرکت صعودی Toncoin را می توان به توسعه اکوسیستم TON نسبت داد.

بنیاد TON که از تلگرام برای توسعه TON جدا شده، اخیراً یک فروشگاه اپلیکیشن Web3 با محوریت تلگرام منتشر کرد و یک ابتکار جامعه محور به نام Believers.ton را برای ترویج توسعه اکوسیستم راه اندازی کرد .

قیمت  TON

بیت‌کوین کش یکی از جهش های خد را زمانی که اخبار Grayscale/SEC در روز سه‌شنبه منتشر شد تجربه کرد و به نظر می‌رسد که این افزایش را تا آخر هفته حفظ کرده است. به طور مشابه، سهام صرافی ارز دیجیتال کوین بیس در ساعاتی پس از انتشار این خبر 15 درصد رشد کرد. 

هر سودی که بیت کوین و اتریوم در طی هفته گذشته به دست آوردند، اوایل روز جمعه با واکنش صنعت ارزهای دیجیتال به اخبار مبنی بر اینکه SEC به زمان بیشتری برای تأیید یا رد 6 برنامه ETF بیت کوین نیاز دارد، از بین رفت . 

در مجموع، این هفته چرخه ای از اخبار برای کسانی بود که به دنبال دیدن نشانه ای از رشد پذیرش کریپتو در جهان بودند. روز پنجشنبه، شرکت هواپیمایی  لوفت‌هانزا یک برنامه وفاداری مبتنی بر NFT را در Polygon راه‌اندازی کرد. توکن MATIC Polygon واکنش خاصی به این خبر نشان نداد، اما هفته را با 1.2 درصد افزایش و با قیمتی در حدود 0.55 دلار به پایان رساند. 

منبع