ورلد کوین در کوینینو

کوینینو ارز رمزنگاری Worldcoin (WLD) را به لیست ارزهای خود اضافه کرد.

خرید و فروش ورلد کوین در کوینینو

ورلد کوین از کجا شروع شد؟

یک سئوال:

“اگر راهی برای توزیع آزادانه سهام یک توکن دیجیتال جدید برای هر فرد روی کره زمین وجود داشته باشد، چی؟”

اگر چنین رویکردی در مورد بیت کوین اتخاذ می شد، چه تأثیری بر توانمندسازی افراد می گذاشت؟

قصه  Worldcoin شروع شد و ماموریتش چیزی فراتر از قبل تعریف شد:

امکان دسترسی همه افراد جهان به اقتصاد جهانی با ایجاد بزرگترین هویت و ابزار عمومی مالی جهان.

 

Worldcoin چیست؟

ورلد کوین ارز دیجیتالی است که به پشتیبانی شرکت Open AI، سازنده چت‌جی‌پی‌تی ساخته شد. عملکرد ورلد کوین با مکانیزمی به اسم «اثبات شخصیت» پیش میرود . توکن این شبکه  WLD نام دارد. جامعه ورلد کوین ادعا میکند که ساخت این کوین قرار است روند (احراز هویت انسانی) را آسانتر کند. در حقیقت ماموریت اصلی این پروژه تشخیص هویت انسانی و ایجاد تمایز 100 درصدی بین انسان و هوش مصنوعی است.

افراد و سازمان‌های حامی Worldcoin در حال توسعه ابزارهایی هستند تا با همکاری یکدیگر بتوانند ماموریت خود را با بهترین نتیجه به اتمام برسانند.

ورلد کوین در …

بر اساس گزارش فایننشال تایمز، ارز دیجیتال Worldcoin در حال حاضر در ایالات متحده موجود نیست. مشخص نیست که چه زمانی تغییر ایجاد شود و حتی ممکن است، در بحبوحه فشار گسترده‌تر تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده برای سرکوب دارایی‌های دیجیتال در میان نگرانی‌های فزاینده، به تسهیل کلاهبرداری و گمانه‌زنی ها کمک می‌کند.

آلتمن گفت: “دولت ایالات متحده پروژه ای اینچنینی را یا نمی سازد و یا شکست می دهد، اگرچه او گفت که این گروه پیش بینی نمی کرد که این پروژه به یک «کوین جهانی منهای ایالات متحده» تبدیل شود.

کمی پس از راه‌اندازی این پروژه، بیش از 2 میلیون کاربر در این پروژه جذب شدند. در حال حاضر افرادی که از سراسر جهان در این پروژه حاضر شوند به ازای اسکن عنبیه اشان توکن  WLD جایزه دریافت میکنند. ۳۵ شهر در ۲۰ کشور جهان شامل برنامه جایزه ورلد کوین هستند.

شیلی، سودان، فرانسه و اندونزی از جمله کشورهایی هستند که ورلد کوین در آنها فعالیت می‌کند. با این حال بسیاری دیگر از کشورها هم فعالیت ورلد کوین را ممنوع اعلام کرده‌اند.

در حال حاضر این توکن در صرافی کوینینو لیست شده و برای معامله در دسترس کاربران قرار دارد.