اهمیت سرمایه گذاری در آربیتروم (ABR) در سه ماهه آخر سال 2023 چیست؟

امروز: شنبه 30 ماه سپتامبر سال 2023

چرا سرمایه گذاری در آبیتروم (ABR) برای سرمایه گذاران در این سه ماهه اهمیت زیادی دارد؟

از آنجایی که ممکن است آربیتروم وارد یک دوره گاوی تهاجمی شود، پیگیری معیارهای کلیدی که ممکن است دیدگاههایی در مورد چگونگی رشد این ارز را ارائه بدهد بسیار حائز اهمیت است.

راه اندازی برنامه کمک مالی، یک برگ برنده.

تقریباً یک هفته از اعلام راه اندازی برنامه کمک مالی Arbitrum میگذرد. پس از اعلام این خبر، شبکه تغییرات مطلوبی را تجربه میکند که نشان می دهد استراتژی به کار گرفته شده موثر واقع شده. این فرایند میتواند شروع مرحله رشد آربیتروم Arbitrum و یک محور بلند مدت بالقوه برای این شبکه باشد.

به نظر می رسد آربیتروم هم مانند برخی دیگر از بلاکچینهای موفق از همان تکنیک برنده استفاده کرده است. کمک‌های بلاعوض دقیقاً در فهرست ابزارهایی قرار دارند که شبکه‌ها معمولاً برای جذب توسعه دهندگان و نقدینگی از آن بهره برداری میکنند.

به نظر می رسد که همین استراتژی برای آربیتروم یک هفته پس از اعلام برنامه کمک مالی آن به ثمر نشست. این شبکه با همین استراتژی تاکنون بیش از 70 میلیون دلار نقدینگی دریافت کرده است که از طریق پروتکل های دیگر به این شبکه پُل شده است.

” بیش از 70 میلیون دلار دارایی تنها یک هفته پس از اعلام راه‌اندازی برنامه کمک‌های مالی به @arbitrum بریج شدند. 📊

در نتیجه، توکن های Arbitrum رشد قابل توجهی را تجربه کرده اند:

– $SILO: +79٪
– $GRAIL: +41٪
– $PLS: +33٪
– $MAGIC: +11٪

آیا این آغاز یک روند جدید است؟

همانطور که در بالا نشان داده شد، برنامه کمک های مالی نقدینگی قابل توجهی را در برخی از توکن های Arbitrum جذب کرده است. رشد نقدینگی احتمالاً به این دلیل است که سرمایه‌گذاران پیش‌بینی می‌کنند که این پروژه‌ها احتمال موفقیت بالایی دارند، بنابراین با افزایش تقاضا روبرو خواهند شد.

شرط‌بندی در اربیتروم برای دوره بعدی چگونه است؟

درآمد اربیتروم در سال جاری نسبت به گذشته نسبتاً ثابت بوده و به میانگین کمتر از 50 هزار دلار رسیده است. با این حال، در دو دوره درآمد آربیتروم به میلیون‌ها دلار افزایش یافت. دوره اول روز 23 مارس بود که آربیتروم به بالاترین مقدار خود یعنی 1.49 میلیون دلار رسید و دوره دوم 12 ژانویه بود که به بالاترین رکورد تاریخی خود یعنی 2.09 میلیون دلار رسید.

Arbitrum transactions and revenue.

معاملات در اربیتروم در چهار ماه اول سال 2023 با رشد قوی آغاز شدند و در ماه مارس به بالاترین سطح خود با 3.09 میلیون معامله رسیدند. پس از آن، کاهش تدریجی معاملات در شبکه باعث شد که معاملات به زیر 1 میلیون معامله در ماه آگوست کاهش پیدا کنند و از آن زمان تلاش برای بازیابی به همان سطح موفقیت آمیز نبوده.

مهم است که توجه داشته باشیم که تا پایان ماه سپتامبر، معاملات اربیتروم دوباره در حال افزایش بوده و نشانه 1 میلیون معامله روزانه را بازیابی کرده‌ است. این امر احتمالاً به دلیل تجدید شور و اشتیاق در اکوسیستم اربیتروم بوده است. به عبارت دیگر، تعداد کاربران در شبکه لایه دو از تاریخ 19 سپتامبر رو به افزایش بوده است.

Arbitrum users

همین معیار نشان داد که بیشترین فعالیت کاربران از کاربران بازگشتی بوده و نه کاربران جدید. این یافته‌ها نشان دادند که اربیتروم به مسیر رشد مثبت بازگشته و احتمالاً هیجان به شبکه بازگشته است. این امر ممکن است به تأیید مجدد سرمایه‌گذاران منجر شود و بر رشد ARB تأثیر مثبتی داشته باشد.

علاوه بر این، عملکرد قیمت ARB نشان داده است که این اتفاق احتمالاً در حال رخ دادن است.

فعالیت خریداران ARB در معاملات روز پنج‌شنبه، 28 سپتامبر، افزایش قیمتی بیش از 8٪ را رقم زد. چنانچه ARB توانایی رشد قوی در مدت کوتاه و بلندمدت را تضمین کند، ممکن است دارای آینده‌ای پر امیدی باشد.