برای سرمايه‌گذاری مطمئن‌تر بهتر است در مورد رمزارزهای معروف و محبوب بيشتر بدانيم تا بتوانيم تصميم بهتری بگيريم. ما در وبلاگ صرافی كوينينو به زبان ساده در مورد رمز ارزها توضيح خواهيم داد.

بهتر است اول بدانيم كه حجم معاملات چیست و چرا BNB با اين حجم از معاملات مورد استقبال مردم جهان قرار گرفته است.

حجم معاملات به تعداد معاملاتی گفته می‌شود كه در يک بازه زمانی به روی يک رمز ارز انجام می‌شود. معامله‌گران زيادی بعد از بيت‌كوين، اتريوم و تتر به BNB هجوم می‌آورند، آن را رصد می‌كنند و در سبد خود قرار می‌دهند. BNB از بين ١٩٣٣٢ رمز ارز از نظر حجم معاملات در مقام چهارم قرار گرفته است. اين رمز ارز در جولای ٢٠١٧ توسط مدير عامل بزرگترين صرافی ارز ديجيتال جهان راه اندازی شد. بلاک چين اين رمز ارز ابتدا بر پايه الگوريتم ERC20 اتريوم راه‌اندازی شده بود ولی بعدها بر بلاک چين خود بايننس كوين ارتقا پيدا كرد.

نكته ای كه باعث محبوبيت BNB شد دو مسأله بود:

  • اول اينكه از الگوريتم اثبات كار استفاده نكرد؛ يعنی برای حمايت از محيط زيست از استخراج با هزينه‌های بالا و استفاده از برق زياد جلوگيری كرد و به جای آن از الگوريتم اثبات سهام استفاده كرد.
  • دوم اينكه توانست المان‌هايی را در پلتفرم خود به كار ببرد كه كاهش دهنده تورم باشد؛ به صورتی كه هزينه كارمزد خود را كاهش داد و اين مسائل توجه كاربران را به شدت به خود جلب كرد.