FLOKI و SNT در صرافی کوینینو لیست شدند.

دو ارز فلوکی (FLOKI) و اس ان تی (SNT) به لیست ارزهای کوینینو اضافه شدند.

در ادامه به طور خلاصه به بررسی این دو ارز میپردازیم.

 

فلوکی اینو چیست؟

فلوکی اینو، که در اصل بر اساس نام توله سگ دوست داشتنی ایلان ماسک که از نژاد شیبا اینو ست،  نامگذاری شده، به عنوان یک میم کوین، محبوبیت زیادی به دست آورد. اما این میم فقط یک شوخی نبود. فلسفه سه ستونی پروژه، که از وضعیت میم، سودمندی و اهداف خیریه ای آن تشکیل شده است، به آن کمک می کند تا از هزاران میم کوین که به بازار هجوم می آورند متمایز شود.

فلوکی یک ارز دیجیتال است که در ابتدا به عنوان یک میم کوین مبتنی بر شخصیت سگ ایلان ماسک شروع به کار کرد، اما سپس تبدیل به یک پروژه وب 3 تمام عیار شده که شامل امور مالی غیرمتمرکز، NFT ها و متاورس هم می شود. تیم پشتیبانی کننده پروژه فلوکی که اکنون به عنوان «کریپتوی مردم» شناخته می شود، یک میم کوین است که بی فایده بودن را به چیزی فراترتبدیل کرده است.

از آنجا که این توکن با دو شبکه ERC-20 و BEP-20 مطابقت دارد، FLOKI، یک توکن چند زنجیره ای است که بر روی هر دو زنجیره بلوک زنجیره هوشمند اتریوم و بایننس (BSC) عمل می کند، . توکن های FLOKI را می توان به راحتی بین دو زنجیره پل زد و به دارندگان FLOKI این امکان را داد تا از هر یک از زنجیره های بلوک برای ذخیره و تراکنش با توکن های خود استفاده کنند.

شایان ذکر است که FLOKI دارای یک کارمزد کدگذاری شده 3 درصدی است که بر خرید و فروش توکن اعمال می‌شود، اما این کارمزد بر انتقال بین دو زنجیره اعمال نمی‌شود. این کارمزد به خزانه Floki Inu تعلق می گیرد، که پروژه ادعا می کند برای توسعه بیشتر اکوسیستم و افزایش پذیرش فلوکی استفاده می شود. طبق وایت پیپر این ارز، تیم پس از جمع آوری وجوه کافی توسط خزانه داری مالیات را کاهش خواهد داد. با این حال، هیچ هدف یا نشانه خاصی از زمان وقوع این اتفاق یا میزان کاهش آن وجود ندارد.

خرید و فروش فلوکی در صرافی کوینینو

تاریخچه فلوکی اینو

تولد کوین فلوکی اینو را می توان از ماه جون سال 2021 دانست. زمانی که ایلان ماسک توییت کرد که نام حیوان خانگی خود، یعنی سگ نژاد شیبا اینو خود را  “فلوکی” خواهد گذاشت. در ابتدا، این پروژه به عنوان یک میم کوین با تم یک سگ و بسیار شبیه به Dogecoin، شروع شد و به نام Floki Inu شناخته شد. با این حال، همانطور که پروژه از یک میم کوین به چیزی اساسی تر تبدیل شد، تیم به “Floki” تغییر نام داد.

آخرین نسخه این پروژه با ایجاد اکوسیستم بلاک چین خود و بازپرداخت اکوسیستم خود از طریق ابتکارات خیریه ای، اسنادی را مبنی بر سودمند بودن پروژه ارائه کرد. فلوکی همچنین با جنبش میلیون گاردن (Million Gardens) همکاری دارد. میلیون گاردن یک کمپین باغبانی مدرن است که توسط کیمبال ماسک، برادر ایلان ماسک  تاسیس شد. این جنبش با همکاری با خیریه بیگ گرین (Big Green) در جهت سلامت تغذیه دانش آموزان فعالیت میکند. توسعه دهندگان ادعا می کنند که به پروژه فلوکی به عنوان یک جنبش نگاه می کنند، نه فقط یک میم کوین، و چشم اندازی از ساخت مدارس در کشورهای توسعه نیافته را در پیش روی خود میبینند.

 

Status (SNT) چیست؟

Status (SNT) اولین مشتری غیرمتمرکز موبایل و دسکتاپ در جهان برای اتریوم است. که به کاربران امکان می دهد پیام های رمزگذاری شده ارسال کنند و به برنامه های غیرمتمرکز (DApps) و کیف پول رمزنگاری دسترسی داشته باشند. هدف بزرگ Status، پذیرش انبوه شبکه اتریوم است.

Status (SNT) یک پلتفرم پیام‌رسان متن‌باز و رابط تلفن همراه است. که به کاربران اجازه می‌دهد با DApp‌های در حال اجرا بر روی بلاک چین اتریوم (ETH) تعامل داشته باشند. مانند Play Store برای Android یا App Store برای برنامه‌های iOS. با این تفاوت که کاملاً بر اساس فناوری‌های همتا به همتا (P2P) ساخته شده. هر کاربر می تواند از وضعیت (SNT) برای موارد زیر استفاده کند:

– دسترسی، مرور و تعامل با بیش از 2000 برنامه Ethereum DApps
– ارسال و دریافت پیام های رمزنگاری شده P2P.
– استفاده برای پرداخت ها و قراردادهای هوشمند.
– ذخیره و کنترل دارایی های رمزنگاری خصوصی در کیف پول Status.

خرید و فروش  Status در صرافی کوینینو

همچنین، شبکه Status از نشانه‌های شبکه Status (SNT) استفاده می‌کند که ارز اصلی پلتفرم است.

هدف نهایی Status تسریع پذیرش گسترده اتریوم DApps است. این پروژه کاربران گوشی های هوشمند را که به سرعت در حال رشد هستند را هدف خود قرار داد. که با استفاده از این پروژه کشف و استفاده از DApps تسریع میشود. به غیر از این برنامه، جامعه Status همچنین ابزارهای زیرساختی را ایجاد می کند. که به همه این امکان را می دهد که به انجمن بپیوندند و با یکدیگر شبکه بهتری بسازند. اجزای اصلی پلتفرم عبارتند از: Incubate، Embark، Studio، Nimbus و Keycard.