خرید تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری بدون احراز هویت دارای مزایا و معایب خاص خود است که بسته به شرایط و نیازهای شما می‌تواند به عنوان خوب یا بد ارزیابی شود. اما لازم به ذکر است که این موضوع همیشه باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد و ممکن است با توجه به شرایط و محدودیت‌های مختلف در کشور شما متفاوت باشد اما با این حال خرید تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری بدون احراز هویت پیشنهاد نمیشود چرا که شما به هیچ عنوان نمی توانید ثابت کنید که ارزی واریز کردید یا خریداری کردید.

مزایا و معایب تتر و دلار

 

مزایا و معایب خرید تتر بدون احراز هویت

 

مزایا خرید بدون احراز هویت:

 

  1. حفظ حریم خصوصی: با خرید بدون احراز هویت، اطلاعات شناسایی شما در صرافی ثبت نمی‌شود و حریم خصوصی شما حفظ می‌شود.

 

  1. سرعت تراکنش: فرآیند احراز هویت ممکن است زمان‌بر باشد و خرید بدون احراز هویت می‌تواند تراکنش‌ها را سریع‌تر انجام دهد.
خرید تتر با قیمت مناسب از صرافی ارز دیجیتال کوینینو

معایب خرید بدون احراز هویت:

 

  1. عدم اطمینان از امنیت: در برخی صرافی‌ها، بدون احراز هویت، امکانات امنیتی محدودتری وجود دارد و در صورتی که هکرها به سیستم دسترسی پیدا کنند، ممکن است از اموال شما سرقت کنند.

 

  1. محدودیت‌ها در مبلغ تراکنش: برخی صرافی‌ها ممکن است بدون احراز هویت، محدودیت‌هایی در مبلغ تراکنش‌ها اعمال کنند که ممکن است نیازهای شما را محدود کند.
  2. عدم دسترسی به دارایی: در صورتی که ارزی به حساب شما واریز شود، چه ارز دیجیتال چه فیات یا حتی برداشت شود، در صورتی که صرافی مورد نظر دارایی شما را بلوکه کند شما نمی توانید ثابت کنید و در نتیجه دارایی شما از بین می رود.

 

بیتشر بخوانید : تتر یا دلار؟ مسئله این است

 

به هر حال، تصمیم خرید بدون احراز هویت یا با احراز هویت بستگی به شرایط شما دارد. اگر می‌خواهید حفظ حریم خصوصی بیشتری داشته باشید یا نیاز به انجام تراکنش‌های سریع‌تر دارید، خرید بدون احراز هویت می‌تواند گزینه مناسبی باشد، اما همچنان باید از امنیت صرافی اطمینان حاصل کنید و برای مقدار کمتری ریسک، ممکن است انتخاب صرافی با احراز هویت مناسب‌تر باشد.

 

بد نیست بدانید که در صرافی ارز دیجیتال کوینینو، احراز هویت شما کاملا ساده و البته سریع انجام می شود و شما می توانید در کمترین زمان شروع به انجام معامله کنید.