SXP و ANKR به لیست صرافی کینینو اضافه شدند.

ارز دیجیتال سولار (SXP) چیست؟

SXP توکن اصلی بلاک چین سولار است که کاربران می توانند آن را برای ایمن سازی شبکه و کسب جوایز و پرداخت هزینه تراکنش در بلاک چین سولار به اشتراک بگذارند. آنها همچنین می توانند با پیشنهاد و رای دادن به تغییرات در پروتکل به اداره بلاک چین کمک کنند و برای تامین نقدینگی پاداش دریافت کنند. علاوه بر این، Solar DApps از SXP به عنوان ارز اصلی خود استفاده می کنند.

سولار بر روی هسته Solar، یک چارچوب بلاک چین لایه 1 ساخته شده است. بلاک چین Solar از اجماع اثبات سهام (DPoS) استفاده می کند. این شبکه از طریق DPoS توسط 53 نماینده محافظت و پشتیبانی می شود که به عنوان اپراتورهای گره یا نودهای اعتبار سنجی نیز شناخته می شوند.

Solar یک اکوسیستم بلاک چین در سطح سازمانی است که توسط توسعه دهندگان منبع باز و مشارکت جامعه طراحی شده است و هدف آن ایجاد یک اکوسیستم حاکمیت شفاف است. توسعه دهندگانی که DApp ها را بر روی پلتفرم Solar می سازند به ویژگی های مختلفی مانند قراردادهای هوشمند، ذخیره سازی غیرمتمرکز و همچنین ابزارها و منابع متعددی دسترسی دارند که همه آنها توسط Solar Core ارائه شده اند.

 

چه تعداد توکن (SXP) در گردش است؟

در حال حاضر 556,386,099.063 توکن SXP در مارکت کریپتو در گردش هستند.

سولار با ترکیبی از اجماع اثبات سهام (PoS)، کیف پول‌های چند امضایی، قراردادهای هوشمند و ساختار غیرمتمرکز ایمن می‌شود. به جای رقابت ماینرها برای اعتبارسنجی تراکنش ها و کسب توکن به عنوان دستمزد ، مکانیسم PoS اعتبار سنجی ها را بر اساس سهم آنها در شبکه انتخاب می کند. علاوه بر این، یک برنامه پاداش باگ برای تشویق محققان امنیتی برای شناسایی و گزارش آسیب‌پذیری‌ها یا سوءاستفاده‌های احتمالی وجود دارد و به رفع مشکلات امنیتی در صورت بروز کمک می‌کند.

خرید سولار  (SXP) 

ارز دیجیتال  ANKR چیست؟

ANKR یک شبکه چند زنجیره‌ای غیرمتمرکز از گره‌های عمومی RPC است که برای دسترسی به داده‌های بلاک چین و اجرای کد استفاده می‌شود، و ابزارهایی مانند Ankr Scan برای مشاهده اطلاعات روی زنجیره در میان بلاک‌چین‌ها ارائه می‌کند.

چندلر سانگ و رایان فانگ  اندکی پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، Ankr را در سال 2017 تأسیس کردند. چندلر در آن زمان به عنوان مهندس در خدمات وب آمازون کار می کرد و با استنلی وو، سومین بنیانگذار آن آشنا شد. آنها با هم ماموریت ایجاد غیرمتمرکزترین و مقیاس پذیرترین زیرساخت Web3 ممکن را بر عهده گرفتند.

در حال حاضر تعداد 6,496,232,711 توکن  ANKR است و حجم معاملات آن در حدود 49,811,009 دلار است. حداکثر عرضه این توکن 10,000,000,000 ANKR میباشد.

خرید  ANKR