کدام روز هفته برای خرید بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتال مناسبتر است؟

کدام روز هفته برای خرید بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتال مناسبتر است؟

خرید و فروش بیتکوین

یکی از بزرگترین دغدغه های معامله گران ارزهای دیجیتال پیدا کردن زمانها و روزهای مناسب انجام معاملات سوده بوده. تحلیلگران بسیاری با استفاده از اندیکاتورهای مختلف همواره تلاش داشتند پاسخ مناسبی به این سوال بدهند. اما بار دیگر هوش مصنوعی از انسان پیشی گرفته و بر اساس تحلیلهای دقیق توانسه پاسخ مناسبی به این سئوال بدهد. در این مقاله کوتاه از کوینینو پاسخ هوش مصنوعی بارد را در این خصوص جویا شدیم.

“این مقاله به هیچ عنوان یک پیشنهاد مالی نیست”

چه زمان بیتکوین بخریم؟

بیت کوین در حال حاضر برای عبور از مقاومت 30000 دلار با چالش هایی مواجه است. در میان فرودهای جزئی، معامله گران و سرمایه گذاران به دنبال یافتن فرصت هایی برای خرید این دارایی ها با قیمت های مطلوب تر هستند. با این حال، این سوال وجود دارد که : کدام روز از هفته مقرون به صرفه ترین گزینه را برای خرید پادشاه ارزهای دیجیتال است؟

آیا آخر هفته مناسبترین زمان برای خرید بیتکوین است؟

ابزار هوش مصنوعی گوگل بارد بر اساس تجزیه و تحلیل های دقیق داده های تاریخی بازار پیش بینی میکند که یکشنبه ها روزهای بهتری برای خرید بیت کوین هستند. توصیه ابزار هوش مصنوعی با یافته های آن تقویت می شود که شنبه ها به عنوان دومین روز برتر هفته برای خرید دارایی های دیجیتال رتبه بندی می شوند. بارد سه دلیل برای اشاره به یکشنبه ها به عنوان مقرون به صرفه ترین روز برای خرید بیت کوین بیان کرد. این دلایل عبارتند از:

معمولا حجم معاملات در آخر هفته‌ها کمتر است، که می‌تواند منجر به کاهش قیمت‌ها شود. در تعطیلات آخر هفته اخبار و نوسانات کمتری وجود دارد که می تواند منجر به کاهش قیمت نیز بشود. برخی از سرمایه گذاران ممکن است در روز جمعه سودهای خوبی از بازار دریافت کنند، که می تواند قیمت ها را در روزهای شنبه و یکشنبه کاهش دهد.

بر اساس تحلیل ابزار هوش مصنوعی، جمعه گران ترین روز برای خرید ارزهای دیجیتال است. با این حال، گوگل بارد اشاره کرد که هیچ تضمینی وجود ندارد که قیمت ارزهای دیجیتال در روز یکشنبه کمتر شود. بازار بی ثبات است و قیمت ها در هر زمان ممکن است بالا یا پایین بروند.

اینگونه به نظر می رسد که ارزیابی بارد کما بیش دقیق بوده است. گزارش اخیر Coincodex تأیید کرده است که یکشنبه در واقع بهترین روز هفته برای خرید ارزهای دیجیتال است. در این روز، ارزهای رمزنگاری شده تمایل به افزایش میانگین 0.82 درصدی دارند. دومین روز مطلوب روز شنبه است که میانگین افزایش 0.62 درصدی در ارزش دارایی های کریپتو را نشان می دهد. تصویر بالا میانگین تغییرات ارزش روزانه را از ژانویه 2016 نشان می دهد.